Vrácení zboží - reklamace
Reklamace:
Pokud chcete zboží reklamovat z jakéhokoliv důvodu, stačí zavolat na +420 603 738 483 nebo napsat e-mail na objednavky@kobercovyraj.cz a společně vyřešíme každou situaci, v co nejkratším termínu a k oboustranné spokojenosti.
Vrácení zboží:
Vrátit zboží můžete do 60 dnů, bez udání důvodu. Stačí zavolat na +420 603 738 483 nebo napsat e-mail na objednavky@kobercovyraj.cz, že chcete vrátit koberec z objednávky číslo 202400xxxx a my si pošleme spedici. Nemusíte nikam chodit, nemusíte na zboží psát nebo lepit žádné štítky s adresou - spedice si zboží vyzvedne přímo u Vás doma nebo doručovací adrese, která je uvedena v objednávce, popřípadě na nějaké jiné, Vámi uvedené adrese.
Po Vás chceme, abyste koberec vrátili čistý, nepoužitý a dobře zabalený, aby se neušpinil při přepravě. Předejdeme tak zbytečným problémům, až spedice koberec odveze, pošlete nám do mailu Vaše číslo bankovního účtu pro vrácení peněz.
K reklamaci nebo vrácení zboží si, prosím, připravte:
- číslo objednávky, popřípadě e-mail nebo telefonní číslo zadané v objednávce
- detailní fotografii vady / poškození zboží (pokud možno nerozmazanou)
- fotografii celého produktu, kde je vidět poškození
- stručný popis vady - v případě reklamace. Vrátit koberec můžete bez udání důvodu.
Všechny tyto údaje nám, prosím, zašlete na e-mail nebo zavolejte, pomohou nám rychleji řešit vzniklou situaci.
Děkujeme za spolupráci.