Hodnocení obchodu
S tímto obchodem jsem byla spokojena, vše fungovalo jak má. Koberec jsem bohužel vracela, byl krásný, ale nakonec se mi nehodil k interiéru. Přesto vstřícnost a ochota. Budu v tomto schopu vybírat jiný koberec. Obchod doporučuji.
(Administrátor)
Velká omluva, to je přesně to jak jsme odpovídali na předešlou recenzi....svátky a následné inventury. Omluva ještě jednou.
Objednávka byla odeslána 18.12.2017 s tím, že byla částka za zboží tentýž den uhrazena. Objednávka i přijatá platba byly potvrzeny. 18.12.2017 mi byl doručen e-mail s informací, že objednávka se právě zpracovává a o dalším průběhu budu informována. Do dnešního dne mi nebyla doručena žádná informace. Dne 5.1.2018 jsem odeslala e-mail s dotazem na stav objednávky a kdy bude objednané doručena, ale na e-mail mi nebyl odpovězeno. Nyní tedy vyčkávám, zda obdržím nějakou bližší informaci.
(Administrátor)
Klasicky nešťastné období pro objednávky. Od 20 12 nepracuje spedice a tím pádem ani my. Spedice začíná jezdit až v novém roce a to pak celý týden mají dodavatelé vesměs inventury. Tato doba je vždy špatná pro nás a naše zákazníky. Na skladě toho máme dost ale je to strašně málo když se podíváme kolik toho je v nabídce. Stále pracujeme na zrychlování doručení objednávek. Kobercový ráj.
Spolehlivý obchod, rychlé doručení.
Zboží je dobré, ale dopravce katastrofa. Pokud něco znovu objednám, tak mám podmínku NIKDY FOFR!!!
(Administrátor)
Fofr je jedna z mála spedicí, která nám bere i balíky délky 400 cm. Občas udělají chybu ale opravdu jen občas.
velmi vstřícné jednání
Nechápu, jak může někdo provozovat e-shop a nemít nic skladem! Čekací lhůta do 30 dnů a poté napíšou 30 a více dní.... Děs
Velký výběr zboží, úspora času, rychlost zajištění. Jsem spokojena.