Obchodní podmínky

Společnost DK 60 sro, se sídlem Slunečná 1571/4, 736 01 Havířov – Podlesí, IČO: 04940296, DIČ: CZ04940296, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 65576.

 provozovatel internetového obchodu www.kobercovyraj.cz

 

 Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „ OP “) upravují vzájemná práva a smluvní strany vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „ kupující “) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce nastavené na internetové adrese www.kobercovyraj.cz . 
  2. Ustanovení OP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a OP jsou vyhotoveny v českém jazyce.
  3. Prodávající neprovozuje kamennou prodejnu ani veřejně přístupnou provozovnu. Veškerý prodej probíhá výhradně prostřednictvím internetového obchodu. Zboží si není možné osobně prohlédnout, stáhnout ani zakoupit na adrese společnosti. Vzorky zboží se nezasílají.

 

Provozovatel: DK 60 s. r. o.

Sídlo: Slunečná 1571/4, 736 01 Havířov-Podlesí

IČO: 04940296

DIČ: CZ04940296

 

 Bankovní spojení prodávajícího:

Číslo účtu: 9298871001/5500 (Raiffeisen banka)

IBAN: CZ9055000000009298871001

SWIFT: ZBCCZPP

 Prodávající je plátcem DPH.

 

Kontaktní údaje:

Zákazník může kontaktovat prodávajícího následujícími způsoby:

e-mail: objednavky@kobercovyraj.cz

telefon: +420 603 738 483 (v pracovních dnech 8:00–16:00)

Tyto kontakty slouží k běžné komunikaci, dotazům, reklamacím, řešení objednávek i pro případ odstoupení od smlouvy.

 

(dále jen „ prodejce “)

 

 

Uživatelský účet

  1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
  2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
  3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
  4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
  5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 1 rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
  6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 

Sortiment zboží

  1. Prodávající nabízí prostřednictvím svého internetového obchodu široký sortiment zboží, zejména:
  • Kusové koberce a běhouny různých materiálů (včetně koberců Shaggy, vlněných, Bouclé,viskózových, akrylových a dalších), barev, vzorů a velikostí vhodných do bytových i komerčních prostor (obývací pokoje, ložnice, kanceláře, hotely, dětské pokoje, školy, školky, dětské koutky apod.). Mnohé koberce jsou hypoalergenní a disponují certifikátem OEKO-TEX.
  • Běhouny na míru – možnost úpravy na požadovanou délku a profesionální obšití.
  • Pratelné koberce – koberce vhodné k praní v pračce.
  • Kobercové a podlahové (soklové) lišty – na zakončení koberců či podlah, se širokým výběrem vzorů a barev.
  • Gumové a textilní auto koberce a vany do aut od českého výrobce, určené pro většinu značek i typů automobilů, včetně elektrických a hybridních, vždy přesně na rozměr konkrétního vozu.
  1. Doplňkové produkty pro domácnost
  • Kliky a kování (moderní i klasické designy do interiéru),
  • Vodovodní baterie (do koupelny a kuchyně),
  • Kuchyňské dřezy a umyvadla v různých stylech a materiálech.
  1. Široká nabídka dostupného zboží je průběžně aktualizována a většinu produktů držíme skladem, ostatní jsou doručovány v nejkratších možných termínech dle informací uvedených u jednotlivých výrobků.
  2. Prodávající si vyhrazuje právo sortiment průběžně měnit a aktualizovat podle aktuální nabídky výrobců a dodavatelů.

 

Uzavření kupní smlouvy

  1. Způsoby objednání:

Objednat zboží lze následujícími způsoby:

Prostřednictvím elektronického obchodu: www.kobercovyraj.cz

Elektronickou poštou na adrese: objednavky@kobercovyraj.cz

Telefonicky na čísle: +420 603 738 483

 

  1. Dodací lhůty

Prodávající se zavazuje dodat objednané zboží v co nejkratším možném termínu, zpravidla od 2 do 10 pracovních dnů od potvrzení objednávky, informace o dodání je uvedena u každého produktu na eshopu zvlášť. V případě, že dodací lhůta bude delší, prodávající neprodleně informuje kupujícího a kupující má právo od smlouvy odstoupit nebo si s prodávajícím dohodnout jiný termín dodání. Kupující může požadovaný termín dodání uvést do poznámky v objednávkovém formuláři.

  1. Způsob dodání

Doručení zboží je zajištěno přepravní společností FOFR. Dodání zahrnuje složení zásilky u prvních dveří. Jestliže má kupující jiný požadavek na doručení (např. vynesení do bytu), je nutné tuto skutečnost řešit přímo s dopravcem.

  1. Proces objednávky na e-shopu

Prezentace zboží na webu je informativního charakteru. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář. Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno zkontrolovat a změnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující kliknutím na tlačítko s jednoznačnou formulací potvrzující povinnost zaplatit „Objednat s povinnostmi platby“. Odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito OP a že s nimi souhlasí.

  1. Potvrzení objednávky

Prodejce po obdržení objednávky potvrdí její přijetí kupujícímu na e-mailovou adresu uvedenou v elektronické nabídce. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem doručení tohoto potvrzení.

6. Specifika objednávky běhounů

U koberců a dalšího zboží prodávaného na míru nebo na metry je na stránce produktu vždy uvedena jak cena za prodávaný kus, tak povinně i cena za 1 metr, 1 m² nebo jinou měrnou jednotku dle zákona.

Nejprve vybíráte šíři běhounu a poté zadáváte požadovaný počet metrů (například 5,45 bm).Pokud chcete více kusů běhounu se stejnou šíří, zadáte celkovou délku v běžných metrech a do poznámky v 3. kroku v košíku upřesníte, jak mají být běhouny nařezány

Všechny běhouny jsou dodávány automaticky obšité.

  1. Uložení smlouvy

Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována v elektronické podobě a není veřejně přístupná. Prodávající může umožnit kupujícímu k pozdějšímu nahlédnutí.

 

 Cena a platební podmínky

  1. Ceny zboží

Kupující obdrží zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. U speciálního zboží na objednávku, případně zboží, které není aktuálně v nabídce, ale lze jej dodat, prodávající potvrdí kupujícímu cenu a termín dodání telefonicky nebo e-mailem.

  1. Zobrazení cen

Ceny zboží jsou vždy uvedeny včetně daně z přidané hodnoty (DPH) a všech souvisejících poplatků. Ceny uvedené ve webovém rozhraní obchodu zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zde zobrazovány.

  1. Nepřizpůsobování cen automatizovaným rozhodováním

Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování nebo profilování. Toto ustanovení však nevylučuje možnost prodávajícího nabídnout individuální ceny na základě dohody s konkrétním zákazníkem.

  1. Náklady spojené s dodáním

Náklady na doručení zboží a způsoby, ceny a termíny dodání jsou uvedeny ve webovém rozhraní obchodu a platí pro doručení v rámci České republiky. V případě nabídky dopravy zdarma vzniká kupujícímu na tuto dopravu nárok při splnění minimální hodnoty objednávky uvedené v internetovém obchodě.

  1. Dílčí odstoupení a doprava zdarma

Pokud kupující částečně odstoupí od kupní smlouvy a konečná hodnota objednávky klesne pod limit pro nárok na dopravu zdarma, právo kupujícího na bezplatnou dopravu zaniká a kupující je povinen uhradit náklady na dopravu v souladu s aktuálním ceníkem.

  1. Platba a splatnost

Kupující je povinen společně s kupní cenou uhradit prodávajícímu i náklady spojené s dodáním zboží, není-li uvedeno jinak. Pokud kupující zvolí platbu na dobírku, je cena splatná při převzetí zboží. U bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.

  1. Zálohy a před platby

Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či obdobnou platbu, s výjimkou případu, kdy je kupující povinen na základě individuální dohody nebo z důvodu ochrany prodávajícího uhradit kupní cenu předem.

  1. Faktura (daňový doklad)

Prodávající je plátcem DPH. Daňový doklad – faktura – bude kupujícímu zaslána elektronicky na adresu uvedenou v objednávce, zpravidla při odeslání zboží.

  1. Slevy a kombinace slev

Případné slevy z ceny zboží nelze vzájemně kombinovat, není-li uvedeno výslovně jinak ve webovém rozhraní obchodu.

  1. Platební podmínky

Kupující může za objednané zboží zaplatit jedním z následujících způsobů:

Na dobírku při doručení

  • Kupující zaplatí hotově při převzetí zboží od dopravce.

Platba předem bankovním převodem

  • Kupující provede platbu z bankovního účtu na účet prodávajícího uvedený níže. Jako variabilní symbol uvede číslo objednávky. Veškeré potřebné údaje k provedení platby zasílá prodávající v potvrzení o přijetí objednávky na e-mailovou adresu kupujícího, pokud není dohodnuto jinak.

Platba kartou

  • Kupující má možnost zaplatit za zboží také platební kartou prostřednictvím platební brány (pokud je tato možnost na webu aktivní).

Bankovní spojení prodávajícího

  • Číslo účtu: 9298871001/5500 (Raiffeisen banka)
  • IBAN: CZ9055000000009298871001
  • SWIFT: ZBCCZPP

 

  1. Neúspěšná platba kartou

Pokud se platba kartou nezdaří, není třeba vytvořit novou objednávku. Prodávající zašle kupujícímu zálohovou fakturu s údaji pro platbu převodem.

  1. Platnost

V případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.

  1. Faktura

Daňový doklad – fakturu zašle prodávajícímu kupujícímu v elektronické podobě na jeho e-mailovou adresu v okamžiku odeslání zboží.

  1. Odstoupení od ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku

Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku (návrh k uzavření smlouvy s dodatkem nebo odchylkou není přijetím návrhu) se nepoužije.

 

 Dodací podmínky a doprava

  1. Dodací lhůty

Prodávající se zavazuje dodat zboží kupujícímu v co nejkratším možném termínu. V případě, že termín dodání zboží by byl delší, je prodávající povinen o této skutečnosti informovat kupujícího. Kupující má v takovém případě možnost odstoupit od smlouvy nebo s prodávajícím dohodnout jiný termín dodání.

Většinu zboží máme skladem, ostatní lhůty průměru dodáváme zboží od 2 do 10 pracovních dnů od objednávky, informace o jednotlivých lhůtách dodání je uvedena u každého produktu zvlášť.

Chcete-li jiný termín dodání, napište jej do poznámky v 3. kroku v košíku.

  1. Způsob dodání - rozvoz zboží

Dopravu zajišťuje přepravní společnost FOFR. O zaslání a termínu doručení je kupující informován e-mailem a SMS zprávou

Dopravou se myslí složení za první dveře. V případě Vašeho jiného požadavku, musíte toto řešit přímo s dopravcem.

Cena za přepravu je hrazena jako součást faktury společně se zbožím.

  1. Převzetí zboží, poškozená zásilka

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s pracovníkem dopravce stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, nepoškozenost obalu nebo ne deformovanost balíku)a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Pokud kupující zjistil při přebírání zásilky od pracovníka přepravní společnosti některou skutečnost, která mu brání převzít zásilku, je jeho povinností sepsat s doručující osobou zápis o těchto zjištěných skutečnostech a zásilku odmítnout. Zápis podepíší obě zúčastněné strany. V případě odmítnutí sepsání protokolu dopravcem je kupující povinen zásilku nepřevzít. Nepřevzetí zásilky pro její neúplnost nebo poškození je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu: objednavky@kobercovyraj.cz

Pokud je v dokladech dopravce potvrzeno převzetí zásilky podpisem kupujícího nebo jiné osoby, která kupujícího při tomto převzetí zastupuje, nebude brán zřetel na dodatečné reklamace týkající se neúplnosti zásilky nebo poškození obsahu zásilky vlivem přepravy.

Pokud je zásilka v pořádku, kupující je povinen ji od dopravce převzít. Neučiní-li tak, je prodávající oprávněn po kupujícím požadovat náklady na přepravu ke kupujícímu i zpět k prodávajícímu. Zásilku za přítomnosti přepravce zkontrolujte, vadnou zásilku nepřebírejte. O vadách zásilky sepište s pracovníkem přepravní společnosti zprávu. Poté nás o nepřevzetí informujte.

Přestože máte právo zásilku do 60. dnů vrátit bez udání důvodu, máte povinnost zásilku převzít, pokud není vadná. Pokud bezvadnou zásilku nepřevezmete, budeme po Vás vyžadovat zaplacení nákladů spojených s přepravou. Kupující nese náklady na vrácení zboží, pokud mu prodávající výslovně neoznámil, že náklady nese jiná strana.

 

  1. Cena dopravy pro Českou republiku:

200,- Kč - při balící o délce do 2 m

299,- Kč - při balící o délce nad 2 m

0,- Kč - při objednávce nad 4 000,- Kč.

 

  1. Cena dopravy pro Slovensko:

10 Eur. Při balící o délce do 2 m

13 Eur. Při balící o délce nad 2 m.

0 Eur. Při objednávce nad 160 Eur.

 

Způsob platby

Kupující může platit následujícími způsoby:

  • Převodem na účet:
  • Číslo účtu: 9298871001/5500 (Raiffeisen banka)
  • IBAN: CZ9055000000009298871001
  • SWIFT: ZBCCZPP
  • Na dobírku při převzetí zboží

 

  1. Nepřevzetí zásilky

Pokud kupující bezdůvodně nepřevezme bezvadnou zásilku, je prodejce oprávněn požadovat po kupujícím úhradu nákladů na dopravu k němu i zpět.

 

 Reklamace a odpovědnost za vady

  1. Odpovědnost za vady

Prodávající odpovídá za to, že při převzetí je zboží bez vad, zejména že:

  • odpovídá sjednanému popisu, typu, množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě a dalším ujednaným vlastnostem,
  • je vhodné k účelu, pro který jej kupující požaduje a který byl prodávajícím odsouhlasen,
  • je dodáno s příslušenstvím a pokyny k použití (návod, montáž atd.), jak je obvyklé.
  1. Další zákonná odpovědnost prodávajícího
  • Zboží je vhodné i k obvyklému účelu s ohledem na práva třetích osob a právní předpisy.
  • Jakost, funkčnost, kompatibilita, bezpečnost a životnost odpovídá tomu, co lze rozumně očekávat u věcí tohoto druhu a dle veřejných prohlášení prodávajícího nebo jeho dodavatelů, pokud prodávající neprokáže, že kupující na tyto informace nemohl spoléhat.
  • Výjimky z těchto odpovědností platí pouze, pokud byl kupující předem zvlášť upozorněn na odlišnou vlastnost a výslovně s tím souhlasil.
  1. Lhůta pro uplatnění práv
  • Vada se má za existující již při převzetí, projeví-li se v průběhu dvanácti (12) měsíců od převzetí, pokud to povaha věci nevylučuje.
  • Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu způsobil sám, popř. jde o běžné opotřebení.
  • Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se uplatní u spotřebního zboží v době dvou let od převzetí.
  1. Kde a jak reklamovat

Kupující může reklamovat zakoupené zboží prostřednictvím těchto kontaktů:

  • Telefonicky na čísle:+420 603 738 483
  • E-mailem: objednavky@kobercovyraj.cz
  • Pomocí reklamačního formuláře (dostupnýnawww.kobercovyraj.cz)

 

Prodávající nemá kamennou provozovnu, reklamace lze uplatnit pouze výše uvedenou distanční formou. Zboží zpět NEzasílá kupující, svoz reklamovaného zboží zajišťuje prodávající přepravní službou po předchozí domluvě.

 

  1. Právo z vadného plnění

Pokud je zboží vadné, může kupující:

  • požadovat odstranění vady (opravou nebo výměnou),
  • požadovat dodání nové věci bez vady, pokud to není nemožné nebo nepřiměřeně nákladné (posoudí prodávající),
  • požadovat přiměřenou slevu z ceny,
  • odstoupit od smlouvy, pokud je vada podstatným porušením smlouvy, vada se opakovaně vyskytla nebo není možné ji odstranit v přiměřené době a bez značných obtíží.

Pokud kupující odstoupí od smlouvy, vrátí mu prodávající kupní cenu po převzetí reklamovaného zboží nebo po prokázání jeho odeslání.

  1. Nevýznamná vada

Pokud je vada věci nevýznamná, kupující nemůže od smlouvy odstoupit (má se však za to, že vada není nevýznamná).

  1. Vyřízení reklamace

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na lhůtě delší.

Po marném uplynutí této lhůty má kupující právo odstoupit od smlouvy nebo požadovat slevu.

  1. Potvrzení o reklamaci

Prodávající vydává potvrzení o přijetí a vyřízení reklamace (obsahuje datum, způsob, výsledek, případně důvod zamítnutí).

  1. Právo na náhradu nákladů

V případě oprávněné reklamace má právo na náhradu účelně vynaložených nákladů.

 

 Odstoupení od kupní smlouvy

  1. Právo na odstoupení od smlouvy

Spotřebitel má podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží.
Pro odstoupení může spotřebitel využít vzorový formulář dostupný na stránkách prodejce nebo jakékoli jiné jednoznačné formy oznámení.

Tento postup nelze uplatnit při:

  • dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání nebo pro osobu spotřebitele (např. běhouny nastřižené na míru),

  • dodávce zboží podléhajícího rychlé zkáze, opotřebení či stárnutí,

  • dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal az hygienických důvodů není možné vrátit zpět.

  1. Postup při odstoupení od smlouvy

Kupující je povinen poslat prodávajícímu oznámení o odstoupení od smlouvy nebo využít k tomu poskytovaný vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (dostupný na www.kobercovyraj.cz)

Prodávající si zboží vyzvedne zpět spedicí nejpozději do 14 dnů od odstoupení.

Kupující nese náklady na vrácení zboží, pokud mu prodávající výslovně neoznámil, že náklady nese jiná strana.

  1. Podmínky vrácení zboží

Kupující může zboží vrátit do 60 dnů bez udání důvodu za těchto podmínek:

Pro vrácení zboží stačí informovat prodávajícího na e-mail objednavky@kobercovyraj.cz nebo telefonicky na čísle +420 603 738 483 uvedením čísla objednávky a poptávky po vrácení zboží.

Prodávající domluví svoz zboží spedicí, která si zboží vyzvedne přímo u kupujícího na dodací adrese, nebo na jiné vámi určené adrese.

Kupující není povinen nikam doručovat zboží sám ani na sebe nijak označovat zásilku.

Zboží musí být vráceno čisté, nepoužité a řádně zabalené tak, aby nemohlo během přepravy dojít k jeho poškození či znečištění.

Po vyzvednutí zboží spedicí zašle kupující číslo svého bankovního účtu, na emailovou adresu prodávajícího, na který bude vrácena kupní cena, hotově peníze vrátit nelze.

Pro odstoupení lze využít i vzorový formulář, který tvoří přílohu těchto OP.

  1. Vrácení peněz

Prodávající vrátí kupujícímu všechny peněžní prostředky, které od něj přijal, včetně na původní dodání zboží (odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání), a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 kalendářních dnů od podání od smlouvy

Prodávající není povinen vrátit peněžní prostředky dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží odeslal zpět.

Vrácení peněz se vztahuje pouze na cenu za zboží, nikoli na náklady spojené s dopravou zboží k zákazníkovi.

Platba probíhá výhradně převodem na bankovní účet kupujícího.

Odpovědnost za snížení hodnoty zboží: Odpovídám za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s ním jinak, než je nutné k obeznámení se s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností.

  1. Výjimky z práva na odstoupení

V souladu s § 1837 občanského zákoníku nelze odstoupit od kupní smlouvy u:

  • Zboží upraveného na míru zákazníka, např. kobercové běhouny řezané či jinak přizpůsobené podle specifických požadavků zákazníka.
  • Zboží, které bylo zjevně používáno, poškozeno, znečištěno či jinak znehodnoceno.

Dárek: Je-li společně se zbožím poskytnutý dárek, je darovací smlouva uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy, pozbývá darovací smlouvu účinnosti a je povinen spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek.

  1. Další ustanovení
  • Prodávající může zadržet vrácení peněz do doby, než obdrží vrácené zboží nebo kupující neprokáže jeho odeslání.
  • Nárok na úhradu škody vzniklé z důvodu poškození zboží vzniklé vina kupujícího může prodávající započíst proti nároku na vrácení kupní ceny.
  • Pokud byl kupujícímu poskytnut dárek k objednávce, je kupující povinen vrátit i darované zboží v případě odstoupení od smlouvy.
  • Nesplnění podmínek řádného vrácení (např. vrácení zboží použitého nebo špinavého) může vést k odmítnutí převzetí zboží nebo poměrné snížení částky, která bude vrácena.

 

Ochrana osobních údajů (GDPR)

  1. Správce

     

    Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícím výhradně v souladu s platnými právními předpisy (nařízení EU 2016/679 – „GDPR“ a zákon č. 110/2019 Sb.). Podrobné informace o zásadách zpracování osobních údajů a používání cookies nalezne kupující v samostatném dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů a cookies“, dostupné na webu prodejce.

    souhlasím s touto podmínkou při uzavření smlouvy a má právo kdykoli požádat o informaci, opravu či výmaz svých údajů na kontaktní e-mail ( objednavky@kobercovyraj.cz ).

  2. Heuréka - Ověřeno zákazníky

 Spokojenost kupujícího s nákupem je zajišťována prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do kterého je e-shop zapojen.   Tyto dotazníky jsou zasílány po každém nákupu, pokud jejich zasílání neodmítne. Zpracování osobních údajů (e-mailová adresa, informace o zakoupeném       zboží) pro tento účel je prováděno na základě oprávněného zájmu prodejce. Proti zasílání dotazníků lze kdykoli vznést námitku.

 

 Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Gorazdova 1969/24
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.gov.cz Web: adr.coi.gov.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“

 

 

 Závěrečná ustanovení

Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Vztahy neupravené těmito OP se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Prodávající je oprávněn tyto obchodní podmínky měnit či doplňovat. Toto ustanovení nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 6. 8. 2025

Přílohy:

Reklamační-formulář-KobercovyRaj

Odstoupení-od-smlouvy-KobercovyRaj